MorningSun_ThomasvanderMeer

Marketing & Innovatie Strateeg

Thomas is geboren en getogen in het mooie Amersfoort, handig centraal gelegen in Nederland om het land door te reizen. Na zijn studie Innovatiemanagement keek hij al gauw buiten de gebaande paden. Karaoke in Tokyo, voetbal in Manchester, een bruiloft in China; de avonturen volgen elkaar op. Een grote droom is nog altijd om aan de World Series of Poker in Las Vegas mee te doen, waaruit ook de competitiviteit van Thomas blijkt. Altijd op zoek naar een slimmere oplossing, sneller proces of creatieve invalshoek. Het maakt niet uit wie het vraagt, van ondernemers tot directeuren, hij heeft een antwoord klaar. Een antwoord soms binnen, maar vaak buiten de gebaande paden.

 

 

Talenten

Ik verbind graag het creatieve met het praktische. Door breed te starten, buiten de lijnen te durven kleuren, maar ook altijd de doelstellingen mee te nemen in de keuzes die gemaakt worden. Met rust, een luisterend oor en altijd een grote glimlach probeer ik altijd mensen te motiveren om net iets verder te denken dan ze gewend zijn. Daarin verbind ik graag verschillende type mensen, om zo ieders talenten naar boven te halen en gezamenlijk tot de gewenste oplossing te komen.

Opmerkelijkste klantervaring

Ouderwetse reclames op televisie kom ik bijna niet meer tegen. Op een enkele voetbalwedstrijd op Veronica, na haal ik vooral mijn kijkplezier uit Youtube en Netflix. Waar je vroeger reclames kreeg te zien op Nederland 1 die voor miljoenen mensen bedoelt waren, merk ik nu steeds meer hoe je als klant getarget kan worden met specifieke reclames.

Dat ik een commercial te zien krijg voor een reis die ik de dag ervoor bekeken had, daar kijk ik niet eens van op. Maar het verbaasde mij met hoeveel reclames voor dating apps ik gebombardeerd werd toen ik net single was geworden. Wat ze een paar maanden later nog niet door lijken te hebben, is dat ik nu weer een relatie heb, dus daar valt nog aan te werken!