Strategie gaat veelal gepaard met ellenlange rapporten, wij kiezen voor een pragmatische aanpak.

Bij MorningSun vertalen we strategie naar ervoor zorgen dat organisaties en klanten elkaar (weer) vinden. Altijd passend bij de ambitie van de organisatie in een omgeving die continu in beweging is. Want wat vandaag passend is, kan morgen niet meer werken. Strategie is daarom niet een eenmalige exercitie. Soms is er een startschot nodig of moet de richting van de organisatie verduidelijkt worden voor klanten, medewerkers en andere stakeholders. Ons hart klopt altijd een stukje harder van strategie ontwikkeling. Want wat is er leuker dan het maken van de ideale match? Oftewel het bij elkaar brengen van veranderende klantbehoeften in een veranderende omgeving.  

Welke vragen we helpen beantwoorden

  • Hoe kunnen we met verschillende merken in dezelfde markt de komende jaren het meest succesvol zijn?
  • Welke trends zijn voor ons het meest impactvol de komende jaren en wat betekent dat voor ons business model?
  • Hoe kunnen we onze zakelijke- en particuliere strategie met elkaar verbinden zodat er één duidelijke visie wordt geformuleerd die duidelijk is voor klanten, medewerkers en andere stakeholders?
  • Bij welke klantgroepen kunnen wij het verschil maken en wat betekent dat voor onze positionering, proposities en business model?