Strategie gaat veelal gepaard met ellenlange rapporten. Wij kiezen voor een pragmatische aanpak.

Strategie

Bij MorningSun is het doel van een strategie dat organisaties en klanten elkaar (weer) weten te vinden. Dit moet passen bij de ambitie van een organisatie en aansluiten bij een omgeving die continu in beweging is. Want wat vandaag passend is, kan morgen al niet meer werken. Strategie is daarom geen eenmalige exercitie. Soms is er enkel een startschot nodig. Of moet de richting van de organisatie verduidelijkt worden voor klanten, medewerkers en stakeholders. Ons hart klopt altijd een stukje harder tijdens strategie ontwikkeling. Want wat is er niet leuker dan het vinden van de ideale match? Oftewel het bij elkaar brengen van veranderende klantbehoeften in een veranderende omgeving.  

Welke vragen we helpen beantwoorden

  • Hoe kunnen we met verschillende merken in dezelfde markt het meest succesvol zijn?
  • Welke trends hebben de komende jaren het meeste impact op ons business model?
  • Hoe kunnen we onze zakelijke- en particuliere strategie met elkaar verbinden, zodat er één duidelijke visie wordt geformuleerd?
  • Bij welke klantgroepen kunnen wij het verschil maken en wat betekent dat voor onze positionering, proposities en business model?