Iets bedenken waar geen klant op zit te wachten? Dat zal ons niet snel overkomen.

Propositie ontwikkeling

Door onze pragmatische aanpak ontwikkelen wij proposities waarbij we in een vroeg stadium altijd klanten betrekken. Voordeel is dat onze proposities snel ‘live’ staan. Hierbij passen we uiteraard de laatste methoden en technieken toe zoals design thinking en lean startup. We kijken altijd op welke wijze we het doel het beste kunnen bereiken, afhankelijk van de organisatie. Het doel gaat tenslotte altijd boven de methode! Hoe dan ook zorgen we voor de juiste propositie, "an offer you can't refuse" die in lijn is met de (strategische) doelstellingen van de organisatie. Als wij weg zijn staat er een propositie waarmee de organisatie de juiste stappen  zet in de gewenste markt.

Welke vragen we helpen beantwoorden

  • Hoe kunnen we ons onderscheiden in een concurrerende markt en welk aanbod hoort daarbij?
  • Met welke propositie kunnen we een specifieke doelgroep het beste bedienen en wat betekent dat voor onze organisatie?
  • Hoe kunnen we de transitie maken van het ontwikkelen van producten naar het ontwikkelen van diensten?
  • Hoe gaan we van Design Thinking naar Design Doing?
  • Hoe maken we van onze klanten (weer) fans?