Iets bedenken waar geen klant op zit te wachten? Dat zal ons niet snel overkomen.

Propositie ontwikkeling

Door onze pragmatische aanpak ontwikkelen wij proposities waarbij we in een vroeg stadium klanten betrekken. Een groot voordeel is dat onze proposities hierdoor snel ‘live’ staan. Om hier te komen, passen we verschillende methoden en technieken toe; zoals Design Thinking en Lean Startup. We kijken altijd op welke wijze we het doel het beste kunnen bereiken, afhankelijk van de organisatie. Het doel gaat tenslotte altijd boven de methode! Op deze manier zorgen we samen voor de juiste propositie: "an offer you can't refuse" die in lijn is met de (strategische) doelstellingen van de organisatie. Zodat, ook wanneer wij wij weg zijn, er een propositie staat waarmee de organisatie de juiste stappen zet in de gewenste markt.

Welke vragen we helpen beantwoorden

  • Met welk aanbod kunnen we ons onderscheiden in een concurrerende markt?
  • Welke propositie is nodig om een specifieke doelgroep te bedienen?
  • Hoe kunnen we de transitie maken van het ontwikkelen van producten naar diensten?
  • Hoe gaan we van Design Thinking naar Design Doing?
  • Hoe maken we van onze klanten (weer) fans?